Υπαναχώρηση
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας με θέμα Επιστροφή προϊόντος και μήνυμα που να αναλύει το λόγο επιστροφής, το κωδικό προϊόντος
Αίτημα Επιστροφής
Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή θα λάβετε ειδοποίηση με e-mail για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.
Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τηλ. 2641022043 με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προϊόντος.
ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΤΡΙΤΗ- ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00-12:00 & 18:00-19:00
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 75,00€, διαφορετικά η χρέωση είναι 4,00€ ανά προϊόν, ενώ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται σε 6,00 € ανά προϊόν.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).
*Η δωρεάν αλλαγή για προϊόντα αξίας άνω των 75€, η χρέωση των 4,00€ για την πρώτη αλλαγή καθώς και των 6,00€ για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη ισχύει μόνο εάν η αλλαγή γίνει με την εταιρία ταχυμεταφορών Acs Courier
Εναλλακτικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης.
Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.
Επιπλέον διευκρινήσεις:
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα
(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ) - Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να αποστείλετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε εντός 5 ημερώναπό την ημερομηνία που θα γίνει αποδεκτό το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.
- Εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα, για την αξία των προϊόντων, στο σύνολό τους εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.
- Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί μεέξοδα αποστολής 4,00€ το ποσό των μεταφορικών δεν επιστρέφεται !!!• Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτωνΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
(η επιστροφή των προϊόντων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών COURIER της επιλογής του.) - Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – AlternativeDisputeResolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage_
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.
Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.
Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.
Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μετά το πέρας των 15 ημερών η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
*ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.
Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις
**Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση / προσφορά από προωθητική ενέργεια ή και από πόντους ανταμοιβής μελών, η επιστροφή των πόντων/χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.
** Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η bokos.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.